fredag 18 februari 2011

Färgkarta till mina Tombowpennor

Jag har gjort en färgkarta till mina Tombowpennor, så att man enklare kan se vilka färger som passar till vilka papper.

Om ni vill göra en egen, så kan ni ladda ner min excelfil här och måla i de fält som ni har pennor till.

Jag har gjort färgkartan efter den PDF-fil som finns att hitta på Tombows hemsida. Den har jag också skrivit ut och ringat in de färger jag har. På så sätt ser jag snabbt vilka jag har när det är någon som säljer pennor.

3 kommentarer:

  1. Det här är attans små smart! Jag måste nog ta och apa efter.

    På sistone har jag råkat köpa på mej flera pennor, som jag redan hade. Bara för att jag inte har nån vettig lista.

    Du kanske behöver dem?? Pennorna, alltså. Jag ser ju att du inte fyllt i precis alla rutorna. Ännu.

    SvaraRadera
  2. Riktigt smart idé. Jag har precis upptäckt hur fantastiska Tombowpennorna är.

    SvaraRadera
  3. jag hade så för mina Pm men nu är de sålda...måste göra så på mina nya pennor. Smart!!

    SvaraRadera